Job.banks.am
Նախագծի մասին
Օգտագործման կանոնները
Կապ
Գովազդ
Չորեքշաբթի, Նոյեմբեր 06
4 առաջարկ
8 առաջարկ
2 առաջարկ
Թարմացված է. 26.08.2024
Ձեր իրավունքների պաշտպանը ֆինանսական շուկայում
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն (այսուհետ` Գրասենյակ) անկախ կառավարման համակարգով կառույց է, որի հիմնադիրը ՀՀ կենտրոնական բանկն է: Գրասենյակը ստեղծվել է 2008 թվականի հունիսի 17-ին ընդունված «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն: Այն իր մասնագիտական գործունեությունը սկսել է 2009 թվականի հունվարի 24-ից:
Գրասենյակի` արդյունավետ գործելու և հանրության վստահությունը շահելու կարևորագույն գրավականն այն արժեքներն են, որոնք որպես հիմնարար սկզբունքներ դրված են նրա գործունեության հիմքում: Այդ սկզբունքները ներառում են`
Գրասենյակի նպատակը ֆինանսական ոլորտում սպառողների իրավունքների և շահերի պաշտպանությունն է, նրանց պահանջների արագ, արդյունավետ և անվճար քննությունը, ֆինանսական համակարգի նկատմամբ հանրության վստահության բարձրացումը և ֆինանսական միջնորդության ավելացումը։
Հաշտարարի մասնագիտական գործունեությունը ֆիզիկական անձանց և միկրոձեռնարկատիրության սուբյեկտների կողմից ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ ներկայացվող պահանջների արագ, արդյունավետ, անվճար քննությունը և լուծումն է։
Գրասենյակն իրավասու է քննել ներկայացված պահանջ-դիմումները, եթե հիմք համարվող գործողությունները կամ անգործությունը տեղի են ունեցել 2008թ.-ի օգոստոսի 2-ից հետո և Հաշտարարին դիմել են ֆինանսական կազմակերպությանը դիմելուց ոչ ուշ, քան 6 ամիս հետո:
Գրասենյակ կարող են դիմել 10 մլն ՀՀ դրամը կամ դրան համարժեք արտարժույթը չգերազանցող գույքային, ինչպես նաև վարկային տեղեկատվության վերաբերյալ կամ դրա հետ կապված ոչ գույքային բնույթի պահանջներով։ Պահանջը պետք է նախապես ներկայացված լինի ֆինանսական կազմակերպությանը:
Սպառողը Հաշտարարին պահանջ-դիմում կարող է ներկայացնել ՀՀ տարածքում գործող հետևյալ ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ`
- Բանկեր
- Վարկային կազմակերպություններ
- Ապահովագրական ընկերություններ
- Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրո
- Ապահովագրական բրոքերներ
- Ներդրումային ընկերություններ
- Գրավատներ
- Արտարժույթի առքուվաճառք իրականացնող անձինք
- Արտարժույթի դիլերային-բրոքերային առքուվաճառք իրականացնող անձինք
- Դրամական փոխանցումներ իրականացնող անձինք:
- Վարկային բյուրո
Հաշտարարին դիմելով հաճախորդը ոչինչ չի կորցնում, քանի որ Հաշտարարի ծառայություններն անվճար են, իսկ քննության գործընթացը պարզ է և արագ`առանց քաշքշուկների, չկա իրավապաշտպանի անհրաժեշտություն, Հաշտարարի որոշումը չի կրում պարտադիր բնույթ, և հաճախորդը միշտ կարող է դիմել դատարան, եթե համաձայն չէ Հաշտարարի որոշման հետ:
Հաշտարարը վստահելի է, քանի որ ունի անկախ կառավարման համակարգ և ֆինանսավորվում է ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից: Պարբերաբար հրապարակվող հաշվետվություններն ապահովում են Հաշտարարի գրասենյակի գործունեության թափանցիկությունը: Հաճախորդներին միշտ տրվում է բանավոր լսումների հնարավորություն, որտեղ կողմերը կարող են բերել համապատասխան դիրքորոշումներ և գալ ընդհանուր հայտարարի։
Հաշտարարն իրավասու չէ քննել պահանջը, եթե նույն պահանջի վերաբերյալ առկա է դատարանի կամ արբիտրաժային տրիբունալի վճիռ կամ դրա վերաբերյալ առկա է Հաշտարարի որոշումը, կամ պահանջն արդեն գտնվում է դատարանում կամ արբիտրաժային տրիբունալի վարույթում կամ քննվում է Հաշտարարի կողմից։
Պահանջների օրինակներ, որոնք Հաշտարարն իրավասու է քննել`
- Սպառողն իրականացրել է դրամական փոխանցում, որի ուշացման հետևանքով կրել է դրամական կորուստ։
- Սպառողն ապահովագրել է իր մեքենան և վթարի ժամանակ վնասել է այն, իսկ ապահովագրական ընկերությունը հրաժարվում է փոխհատուցել վնասը։
- Սպառողի վճարային քարտից գանձվել է գումար, որի մասին նա տեղյակ չէ։
- Սպառողի կարծիքով վարկային կազմակերպությունը կամ բանկը սխալ է հաշվարկել իր վարկի տոկոսագումարները/ամսական մարումների չափը:
Պահանջների օրինակներ, որոնք Հաշտարարն իրավասու չէ քննել`
- Սպառողը պահանջում է, որպեսզի բանկը հետաձգի իր վարկային պայմանագրով նախատեսված տոկոսների մարման ժամկետը։
- Սպառողը դժգոհում է բջջային կապի ծառայություն մատուցող ընկերության աշխատանքից և պնդում է, որ ծառայության համար իրենից ավել գումար են գանձել։
- Վարկային կազմակերպությունը կամ բանկը հրաժարվում է վարկ տրամադրել։
- Սպառողը հանդիսանում է լուծարված, սնանկ ճանաչված կազմակերպության ավանդատու, պարտատեր և այլն:
06.11.2024 | 16:15 Նորություններ
Սերգեյ Առաքելյան․ Դարձիր թվային կամ լռիր հավերժ
06.11.2024 | 09:57 Ֆինտեխ
Վրաստանի Ազգային բանկը ներկայացրել է ֆինտեխ էկոհամակարգի զարգացման ռազմավարությունը
06.11.2024 | 13:15 Նորություններ
«Իհա՜րկե անկանխիկ». կրուիզներ եւ նվերներ ԱրարատԲանկ MC քարտապաններին
23.10.2020 | 13:08 Նորություններ
ՌԴ-ն կարող է սահմանափակումներ կիրառել ադրբեջանական բուսական արտադրանքի նկատմամբ
29.10.2024 | 22:30 Հոդվածներ
Սկսնակ իրավաբանից՝ միջազգային կառավարիչ. Լուսինե Հովումյանի կարիերային վերելքը
01.11.2024 | 17:13 Նորություններ
Վերաբացվել է IDBank-ի նոր ու ժամանակակից «Արաբկիր» մասնաճյուղը
14.09.2020 | 13:35 Ֆինտեխ
Սինգապուրյան ստարտափը կարող է մինչեւ $500 մլն ներգրավել ֆինտեխի զարգացման նպատակով
12.11.2020 | 10:38 Նորություններ
DDoS-գրոհների քանակը 2020-ի երրորդ եռամսյակում աճել է 1,5 անգամ
22.10.2024 | 17:45 Նորություններ
Telcell ընկերությունը տրանսպորտի 10 անվճար տոմս է նվիրում
14.10.2024 | 12:19 Ֆինտեխ
Մեծ Բրիտանիայի ֆինտեխները ընդհանուր դրական ազդեցություն ունեն երկրի վրա
18.10.2024 | 16:11 Ֆինտեխ
«ԱԲ-ն զգալիորեն կփոխի աշխարհը, այդ թվում՝ ֆինանսական ոլորտը»
Job.banks.am | Նախագծի մասին | Օգտագործման կանոնները | Կապ | Գովազդ
Copyright © 2006 - 2024 MEDIAMAX.Designed by Balasnyan Design Bureau