Job.banks.am
Նախագծի մասին
Օգտագործման կանոնները
Կապ
Գովազդ
Չորեքշաբթի, Մարտ 26
3 առաջարկ
2 առաջարկ
8 առաջարկ
1 առաջարկ
Թարմացված է. 26.08.2024
Ձեր իրավունքների պաշտպանը ֆինանսական շուկայում
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն (այսուհետ` Գրասենյակ) անկախ կառավարման համակարգով կառույց է, որի հիմնադիրը ՀՀ կենտրոնական բանկն է: Գրասենյակը ստեղծվել է 2008 թվականի հունիսի 17-ին ընդունված «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն: Այն իր մասնագիտական գործունեությունը սկսել է 2009 թվականի հունվարի 24-ից:
Գրասենյակի` արդյունավետ գործելու և հանրության վստահությունը շահելու կարևորագույն գրավականն այն արժեքներն են, որոնք որպես հիմնարար սկզբունքներ դրված են նրա գործունեության հիմքում: Այդ սկզբունքները ներառում են`
Գրասենյակի նպատակը ֆինանսական ոլորտում սպառողների իրավունքների և շահերի պաշտպանությունն է, նրանց պահանջների արագ, արդյունավետ և անվճար քննությունը, ֆինանսական համակարգի նկատմամբ հանրության վստահության բարձրացումը և ֆինանսական միջնորդության ավելացումը։
Հաշտարարի մասնագիտական գործունեությունը ֆիզիկական անձանց և միկրոձեռնարկատիրության սուբյեկտների կողմից ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ ներկայացվող պահանջների արագ, արդյունավետ, անվճար քննությունը և լուծումն է։
Գրասենյակն իրավասու է քննել ներկայացված պահանջ-դիմումները, եթե հիմք համարվող գործողությունները կամ անգործությունը տեղի են ունեցել 2008թ.-ի օգոստոսի 2-ից հետո և Հաշտարարին դիմել են ֆինանսական կազմակերպությանը դիմելուց ոչ ուշ, քան 6 ամիս հետո:
Գրասենյակ կարող են դիմել 10 մլն ՀՀ դրամը կամ դրան համարժեք արտարժույթը չգերազանցող գույքային, ինչպես նաև վարկային տեղեկատվության վերաբերյալ կամ դրա հետ կապված ոչ գույքային բնույթի պահանջներով։ Պահանջը պետք է նախապես ներկայացված լինի ֆինանսական կազմակերպությանը:
Սպառողը Հաշտարարին պահանջ-դիմում կարող է ներկայացնել ՀՀ տարածքում գործող հետևյալ ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ`
- Բանկեր
- Վարկային կազմակերպություններ
- Ապահովագրական ընկերություններ
- Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրո
- Ապահովագրական բրոքերներ
- Ներդրումային ընկերություններ
- Գրավատներ
- Արտարժույթի առքուվաճառք իրականացնող անձինք
- Արտարժույթի դիլերային-բրոքերային առքուվաճառք իրականացնող անձինք
- Դրամական փոխանցումներ իրականացնող անձինք:
- Վարկային բյուրո
Հաշտարարին դիմելով հաճախորդը ոչինչ չի կորցնում, քանի որ Հաշտարարի ծառայություններն անվճար են, իսկ քննության գործընթացը պարզ է և արագ`առանց քաշքշուկների, չկա իրավապաշտպանի անհրաժեշտություն, Հաշտարարի որոշումը չի կրում պարտադիր բնույթ, և հաճախորդը միշտ կարող է դիմել դատարան, եթե համաձայն չէ Հաշտարարի որոշման հետ:
Հաշտարարը վստահելի է, քանի որ ունի անկախ կառավարման համակարգ և ֆինանսավորվում է ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից: Պարբերաբար հրապարակվող հաշվետվություններն ապահովում են Հաշտարարի գրասենյակի գործունեության թափանցիկությունը: Հաճախորդներին միշտ տրվում է բանավոր լսումների հնարավորություն, որտեղ կողմերը կարող են բերել համապատասխան դիրքորոշումներ և գալ ընդհանուր հայտարարի։
Հաշտարարն իրավասու չէ քննել պահանջը, եթե նույն պահանջի վերաբերյալ առկա է դատարանի կամ արբիտրաժային տրիբունալի վճիռ կամ դրա վերաբերյալ առկա է Հաշտարարի որոշումը, կամ պահանջն արդեն գտնվում է դատարանում կամ արբիտրաժային տրիբունալի վարույթում կամ քննվում է Հաշտարարի կողմից։
Պահանջների օրինակներ, որոնք Հաշտարարն իրավասու է քննել`
- Սպառողն իրականացրել է դրամական փոխանցում, որի ուշացման հետևանքով կրել է դրամական կորուստ։
- Սպառողն ապահովագրել է իր մեքենան և վթարի ժամանակ վնասել է այն, իսկ ապահովագրական ընկերությունը հրաժարվում է փոխհատուցել վնասը։
- Սպառողի վճարային քարտից գանձվել է գումար, որի մասին նա տեղյակ չէ։
- Սպառողի կարծիքով վարկային կազմակերպությունը կամ բանկը սխալ է հաշվարկել իր վարկի տոկոսագումարները/ամսական մարումների չափը:
Պահանջների օրինակներ, որոնք Հաշտարարն իրավասու չէ քննել`
- Սպառողը պահանջում է, որպեսզի բանկը հետաձգի իր վարկային պայմանագրով նախատեսված տոկոսների մարման ժամկետը։
- Սպառողը դժգոհում է բջջային կապի ծառայություն մատուցող ընկերության աշխատանքից և պնդում է, որ ծառայության համար իրենից ավել գումար են գանձել։
- Վարկային կազմակերպությունը կամ բանկը հրաժարվում է վարկ տրամադրել։
- Սպառողը հանդիսանում է լուծարված, սնանկ ճանաչված կազմակերպության ավանդատու, պարտատեր և այլն:
25.03.2025 | 22:30 Հոդվածներ
«Ֆլեշ». 30 տարի կայունության, զարգացման եւ նորարարությունների ճանապարհին
25.03.2025 | 15:34 Հարցազրույցներ
Արտակ Գեւորգյան. «Լինկ»-ն ընդլայնվում է եւ նոր տեխնոլոգիական լուծումներ խոստանում
25.03.2025 | 17:09 Նորություններ
Հայաստանի կենտրոնական դեպոզիտարիան գործարկել է CDA Online հավելվածի նոր տարբերակը
19.03.2025 | 15:49 Նորություններ
Ակբա բանկը ներկայացրել է Հայաստանում առաջին «խոսող» քարտերը
20.03.2025 | 15:14 Հարցազրույցներ
Օֆելյա Աղաքարյան. Ֆինանսների ապագան այնտեղ է, ուր տեխնոլոգիաները գերազանցում են հաճախորդի ակնկալիքները
20.03.2025 | 15:49 Նորություններ
Նոր արշավ IDBank-ից` հաճախորդների օրվա կապակցությամբ
25.02.2025 | 23:00 Հոդվածներ
Garant Logistics-ն իրականացրել է Չինաստան-Հայաստան ցամաքային նոր երթուղով առաջին բեռնափոխադրումը
28.02.2025 | 12:40 Արժեթղթերի շուկա
IDBank-ը թողարկել է դոլարային պարտատոմսերի 2025 թվականի երկրորդ տրանշը
28.02.2025 | 17:11 Նորություններ
Telcell Visa թվային քարտ` iPhone 16 Pro շահելու հնարավորությամբ
03.03.2025 | 10:18 Ֆինտեխ
Stripe-ի գնահատումը հասել է $91,5 միլիարդի
04.03.2025 | 17:12 Նորություններ
Վճարելով Իդրամով Երեւան Մոլում՝ կարող եք շահել idplus նվեր-քարտերից մեկը
27.02.2025 | 16:18 Նորություններ
Idram&IDBank. նոր բանկինգ՝ առավել հարմարավետ
Job.banks.am | Նախագծի մասին | Օգտագործման կանոնները | Կապ | Գովազդ
Copyright © 2006 - 2025 MEDIAMAX.Designed by Balasnyan Design Bureau